Tuesday, April 11, 2017

VITAMIN TAMBAHAN UNTUK ANAK BIJAK


Kak Z mula berkenalan dengan MEALSHAKES bila si kembar punya masalah selalu sembelit dan cerewet makan masa umur diorang setahun lebih. Sekarang dah 6 tahun. Adik diorang, Aysar dan Husnaa pun kak Z mula bagi Mealshakes bila dah berumur setahun lebih.

Kembar mula consume OMEGA GUARD sejak mula masuk taska. Aysar consume sejak dalam perut mak. Mungkin sebab tu banyak 'akal' diorang.. >__<

Husnaa yang berumur setahun 7 bulan sekarang suka sangat makan Omega Guard tau. Kunyah macam tu je... huhuhuhu..


NUTRIFERON 1/3 sachet setiap kali si kembar demam atau selsema. Kadang-kadang diorang makan gitu je macam gula-gula sebab sedap.

Satu lagi CHEWABLE VITA C PLUS juga sesuai untuk kanak-kanak. Vitamin C kan baik dalam menguatkan sistem imun dalam badan. Sekarang stok Chew Vita C ni takde di branch atai online, tapi kak Z masih ada stok tapi terhad tau. Siapa cepat, dia dapat.

Set kanak-kanak ni bukan makanan utama kanak-kanak. Hanya sebagai pelengkap saje. Mak2 jangan malas masak untuk anak ye..

Zura
0136014583
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati

Google+ Followers