Monday, April 10, 2017

SET BERPANTANG MODEN

U ols yang sedang pregnant dan bakal bersalin, dah beli ke set berpantang? Nak cuba Set Berpantang Shaklee tak? Meh kak Z nak cerita sikit pasal vitamin dalam set ni ye.

SET BERPANTANG SHAKLEE

B Complex
Vitamin B Complex berfungsi melegakan sistem saraf dan memberikan ketenangan kepada seluruh sistem badan. Mengelakkan stress dan meroyan di kalangan ibu berpantang.

Vitalea
Membekalkan 23 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan oleh tubuh tapi sukar di dapati semasa berpantang sebab banyak makanan yang perlu dielakkan.

Sustained Release Vita C Plus
Vitamin C mengandungi elemen penyembuhan dan lekatan yang bertindak sebagai pencantum dan penyembuh luka. Membaik pulih sel dan tisu yang rosak. Meningkatkan imuniti sistem pertahanan badan, faedah ini akan turut mengalir dalam susu badan dan bayi juga akan mendapat manfaatnya.

ESP
Pengambilannya sangat membantu dalam pemulihan luka luaran dan dalaman. Mencantikkan kulit. Memejalkan otot. Membantu dalam penurunan berat badan. Membantu menambah penghasilan susu ibu. Membekalkan tenaga dan kecergasan badan.

Ostematrix
Pengambilan Ostematrix sangat membantu pergerakan usus bagi menghindari masalah sembelit. Melegakan segala kekejangan otot akibat duduk terlalu lama di kalangan ibu berpantang.

Alfafa Complex
Merupakan galactagogue iaitu herba membanyakkan penghasilan susu ibu.

Jom berpantang cara moden dengan Shaklee. Baik untuk ibu & baby.. kak Z pun salah seorang pengguna Set Berpantang Shaklee tau..

Whatsapp kak Z untuk info lanjut ye..

Zura
0136014583
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati