Friday, April 21, 2017

PENCUCI MUKA BERASASKAN BAHAN SEMULAJADI UNTUK SEISI KELUARGA

Abah pun guna Nutriwhite Cleanser!
===========================


Nak cerita sikit macam mana Abah saya yang berumur 62 tahun ni suka sangat dengan pencuci muka Nutriwhite tu.

Masa berpantang Ainur tahun 2014 saya memang guna bilik air dalam bilik Abah. Senang sebab ada heater. Maka angkut la toiletries ke sana.

Satu hari tu Abah suruh orderkan pencuci muka tu sebab rasa bersih muka lepas cuci dia kata. Hilang daki dan kotoran hitam duduk lama di kebun. Abah saya ni memang sangat jaga penampilan, jangan tak tau. Sampai sekarang setia dengan pencuci muka nan satu tu je.

Lagi dia suka sebab pakai sikit je, tak payah picit banyak. Jimat. Berapa kali dah dia bising kalau cepat habis tu mesti adik-adik pakai dia punya bila diaorang punya habis. Hahaha

Saya pun sekarang bila balik rumah Abah kalau lupa bawa balik pencuci muka tak risau sangat. 'Pinjam' sikit Abah punya. Bertuah kan satu family pakai pencuci muka berasaskan bahan semulajadi ni?

Credit to : Riza Afzan Asri
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati

Google+ Followers