Monday, April 3, 2017

KENAPA SAYA BUAT BISNES SHAKLEE

Saya mula berminat untuk mulakan bisnes Shaklee bila saya dah dapat banyak manfaat selepas menjadi pengguna Shaklee. Saya mula berkenalan dengan Shaklee masa berpantangkan kembar 6 tahun dulu. Ambil set menyusu la dulu. Masa tu tak jadi ahli pun.

Masa pregnant kan Aysar tahun 2013 ambil Set Hamil dan terus jadi ahli sebab nak beli harga ahli. Rasa lebih sihat dan aktif masa pregnantkan Aysar. Dari situ bermula lah episod hidup sebagai penjual vitamin Shaklee..

Sambil-sambil makan untuk diri sendiri, sambil berkongsi dengan orang lain kelebihan makan vitamin Shaklee.. best jugak, bila berkongsi, kawan-kawan beli, dapat untung runcit, eh? dapat lagi pulak cash bonus bulan depannya..

Best la buat biz Shaklee ni. Tak perlu nak simpan stok apa semua. Orang order, baru lah submit di HQ. Nanti HQ uruskan penghantaran ke alamat customer. Modal pun tak sampai RM70. Best ke best?

Saya suka dan enjoy buat biz Shaklee sampai sekarang. Jom join saya! 😍😍😍

Hubungi saya 0136014583 untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang keseronokan berbisnes Shaklee..
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati