Wednesday, April 5, 2017

RAHIM JATUH PENYEBAB DERITA WANITA

Baru-baru ni kak Z ada berurut dengan sorang akak ni. Akak ni bagitau peranakan kak Z jatuh. Terkejut jugak sebab masa berurut bulan 1 yang lepas, peranakan kak Z okay je..

Akak tu bagitau banyak sebab yang boleh menyebabkan rahim jatuh. Antaranya mungkin disebabkan oleh ;
- kerap mengangkat barang berat
- mendukung anak dalam jangka masa lama
- pernah terjatuh terhentak dengan kuat
- pergerakan yang lasak
- tidak berpantang selepas bersalin dengan baik

Rahim jatuh boleh menyebabkan ;
- kerap terkencing
- ada masanya terkencing apabila batuk
- berasa sakit ketika bersama 
- sukar untuk hamil
- selalu rasa sakit di bahagian rahim

Jangan ambil mudah tau bila terdapat tanda-tanda rahim jatuh. Akak yang urut kak Z tu masa tu terus buat sengkak (urutan pada bahagian rahim) untuk menaikkan semula rahim tu. Kebetulan pada masa tu memang kak Z mengalami batuk sampai terkencing tau. Huhuhu.. memang tak selesa..

Alhamdulillah lepas berurut tu badan pun rasa ringan je. Takde lagi masalah kerap nak kencing atau tak lawas.

Pada masa yang sama, kak Z juga amalkan ESP & Alfafa Complex tau. 

ESP berfungsi sebagai menguatkan rahim. ESP kan kaya dengan protein. Protein kan makanan asas bagi sel. Biasanya ESP pun dicadangkan untuk mereka yang sedang mencuba untuk hamil supaya rahim mereka bersedia untuk mengandung.

Alfafa Complex, herba yang juga membantu menguatkan rahim serta bertindak sebagai perapat seperti kacip fatimah. Alfafa juga memvantu menaikkan rahim pada kedudukan yang asal.

Kalau anda ada masalah rahim atau peranakan jatuh, bertindak sekarang. Cuba lah cara-cara yang kak Z cadangkan. Jangan menyesal kemudian hari pulak..

Anda tahu kan macam mana nak hubungi kak Z? Ini nombor telefon kak Z ; 0136014583. 

Kak Z sedia membantu anda.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati

Google+ Followers