Thursday, April 13, 2017

TIPS AWET MUDA CARA MODEN

"Makcik, boleh saya tumpang bertanya? Di mana bus stop terdekat ye?"

Terngiang-ngiang pertanyaan gadis berusia 20an tu di telinga Farah. "Dia panggil aku mak cik? Umur aku baru 29 kot", bisik hati Farah.

Tapi memang dia sedar pun yang memang wajahnya kelihatan lebih tua daripada usianya. Ini mungkin disebabkan faktor pemakanan dan persekitaran. Yelah, dia sedia maklum yang setiap hari makan di kedai dan kerap juga makan makanan segera. Kerja di kawasan kilang dengan persekitaran yang terdedah pencemaran juga menyebabkan kulitnya kusam dan tak bermaya.

Satu hari dia terjumpa FB kawan sekelas nya dulu iaitu Nora. Farah tengok gambar Nora nampak lain sangat. Nampak muda. Macam umur awal 20an padahal sebaya Farah.

Hatinya membuak-buak nak tahu apa rahsia Nora. Scroll2 FB Nora, barulah Farah tau yang Nora tu pengedar sah Shaklee. Nora ada update yang dia pengguna tegar Vivix, Vita E Complex & Vita C Plus.

"Ooooo... ini rupanya rahsia si Nora. Patutlah awet muda je. Macam best je produk Shaklee ni. Produk Shaklee ni international, ada landmark study lagi. Memang menyakinkan. Aku mesti cuba!"

Kalau korang nak awet muda macam Nora juga, whatsapp kak Z ye.

ZURA
0136014583

Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati