Monday, August 18, 2014

KENAPA PERLU PILIH B-COMPLEX SHAKLEE?

B Complex Shaklee mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasuklah 100% biotin dan asid folik. Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada vitamin Bkompleks untuk mendapatkan kesimbangan dan keberkesanan yang sempurna. 8 Komponen itu ialah ; B1, B2, B3, B5, B6, B12, asid folik dan biotin.

Vitamin B adalah vitamin larut air, sebarang lebihan tidak akandisimpan sebaliknya disingkirkan melalui sistem pencernaan. Oleh itu, sangat penting untuk mengambil vitamin B Complex setiap hari.

Apa yang akan anda dapat daripada B Complex Shaklee?

  • Menukar makanan kepada tenaga - membantu penghadaman, mengurangkan keletihan
  • Melawan tekanan - memastikan kesihatan fungsi saraf, meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia. Ini salah satu sebab mengapa B Complex digalakkan kepada ibu berpantang, membantu mencegah penyakit meroyan
  • Membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru
  • Membantu mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang janin
  • Membaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur, uban
  • Mengurangkan keletihan pada mata
  • Mencegah anemia
  • Meredakan senggugut
  • Mencegah jangkitan pada mulut
  • Meredakan alahan
  • Mencegah sakit kepala
  • meningkatkan kualiti memori
  • Meredakan masalah penghadaman
Ini serba sedikit tentang B Complex yang mampu saya sharekan. Kalau nak bertanya dengan lebih lanjut. Hubungi saya pada bila masa.. Ingat nombor saya ya.. 013-6014583..
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati