Monday, August 18, 2014

NYAH KAU JERAWAT!

Masalah jerawat sememangnya agak sinonim di kalangan orang Malaysia. Bukan setakat remaja, malah orang dewasa dan warga tua pun ada masalah jerawat juga. Masalah jerawat boleh berlaku disebabkan oleh pelbagai perkara. Masalah hormon, faktor pemakanan, faktor cuaca dan lain-lain. 

Ada beberapa produk Shaklee yang sememangnya sangat sesuai dalam membantu menghapuskan jerawat. Saya ringkaskan beberapa produk serta manfaatnya dalam membantu menghalau jerawat yang nakal itu. 

GLA COMPLEX 
Membantu memulihkan kulit rosak.
(Oh ye, bulan Ogos ni ada promosi GLA Complex beli 6 Percuma 1 tau.. rugi kalau tak grab)

VITA E COMPLEX
Membantu menghilangkan parut jerawat. 

B COMPLEX
Membantu mencegah jerawat sebab salah satu punca jerawat adalah disebabkan kurang vitamin B6.

VITALEA
Metabolisma gula yang tidak stabil boleh menyebabkan jerawat. Chromium dalam Vitalea membantu menstabilkan metabolisma gula.

ZINC COMPLEX
Membantu mengurang dan mencegah jerawat. Zinc juga membantu memulihkan kesan-kesan luka akibat jerawat.

Selain itu, jaga pemakanan anda dan mulakan gaya hidup sihat.. Tingkatkan keyakinan diri anda dengan kulit bebas jerawat. Wassalam.. ^_____^

Hubungi saya untuk info lanjut. Anda boleh SMS/WHATSAPP : 013-6014583 untuk konsultasi percuma.. 
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati