Wednesday, August 20, 2014

LAMBATKAN PENUAAN DENGAN VITA-E COMPLEX


Vita-E Complex Shaklee adalah salah satu vitamin yang terkandung dalam SET CANTIK SHAKLEE.. Kenapa Vita-E Complex dipilih sebagai pelengkap kepada SET CANTIK SHAKLEE? Okay, mari sini saya nak terangkan kenapa.


Vita-E Complex dibuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap di pasaran.

Vita-E Complex mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Vita-E Complex membantu melambatkan penuaan. 1 kapsul Vita-E Complex sehari membantu mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

Antara khasiat lain Vita-E Complex ialah ;

  • Melindungi jantung
  • Melindungi sel darah merah
  • Mengurangkan tekanan darah
  • Menghalang platlet darah melekat di dinding arteri
  • Menghalang anemia
  • Meningkatkan kiraan sperma lelaki
  • Meningkatkan kesuburan
  • Memulihkan kemampuan reproduktif
  • Membantu melawan kanser
  • Mengukuhkan sistem imunisasi
  • Menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor
  • Mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas
  • Memperbaiki masalah penglihatan
  • Meningkatkan kelestaarian seksual dan tenaga
  • Meningkatkan keanjalan salur darah
  • Memperbaiki kitaran darah
  • Merawat bahu kejang, buasir, urat varikos dan sakit sendi
  • Memperbaiki parut
  • Memperbaiki bengkak dan ulser kulit
Saya mengamalkan Vita E Complex sejak hamil kali kedua. Saya tak makan pun sebab Vita-E Complex tak sesuai untuk ibu mengandung. Ia merupakan vitamin dengan anti-oksidan tinggi. Jadi, saya cuba guna sebagai masker muka. Campur dengan sedikit ESP dan air je..Memang membantu mengembalikan seri wajah saya sebab setiap kali pregnant, kulit muka saya mesti banyak jerawat.. hehehe..

ketika pregnant kembar 
(sebelum ambil apa-apa produk Shaklee)

kulit saya sekarang.. Alhamdulillah..

Apa pun, Vita-E Complex memang terbaik dalam membantu melambatkan penuaan. Saya masih mengamalkan Vita-E Complex sehingga sekarang.. Alhamdulillah.. saya dapat rasakan perubahan terhadap kulit saya. Parut jerawat semakin pudar, jerawat pun dah jarang singgah..

Kalau anda berminat untuk mengetahui tentang Vita-E Complex dengan lebih lanjut, jangan segan silu untuk menghubungi saya. Boleh COD di kawasan Kuala Pilah, Bahau, Senawang & Seremban (Negeri Sembilan) dan pos ke seluruh Malaysia.


^______^
Azura
sms/whatsapp : 013-6014583
Share:
Location: Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati