Tuesday, August 15, 2017

KENAPA SHAKLEE LEBIH BAIK DARIPADA PRODUK JENAMA SENDIRI

Lalu satu iklan kat wall akak tadi. Iklan tu promote ajak orang ramai jadi pengasas kosmetik jenama sendiri. Nanti "pengasas produk" ni akan akan dapat produk mengikut pakej dipilih dan juallah dengan nama sendiri kononnya.

Huhuhuhu. Maksudnya kosmetik yang sama, jenamanya lain. Senangnya lahai nak jadi pengasas produk sekarang ni.

Ada landmark study tak? Kajian saintifik? Kelulusan KKM? Huhuhuhu. Banyak benda perlu dipertimbang bila nak buat satu-satu produk ni.

Selamat ke? Bagus ke? Kalau memudaratkan pelanggan macam mana? Tak kisah sebab tak ada nama kilang atau alamat syarikat?

Jangan nak pikir untung je. Senang-senang je nak kaya sedangkan orang lain menderita disebabkan 'produk sendiri' ni.

Bagi kak Z leceh lah. Banyak modal nak dikeluarkan bila nak buat produk sendiri yang betul-betul berkualiti dan terjamin berkesan dan selamat. Ada yang buat produk sendiri yang bagus. Jadi teruskan usaha murni anda.

Kak Z pilih untuk membangun bersama Shaklee. Takyah pening-pening kepala nak pikir. hihihi. Dah tentu proses pembuatan produk ini dijalankan dengan mengikut prosedur yang betul.

Produk dah lama bertapak secara kukuh, cukup berkualiti, sudah menjalani ujian klinikal dan dijamin mengandungi bahan yang selamat, halal dan berkesan.

So, why not? 😊

#gempakbintang
#fantastic4
#tsunamiturbo
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati

Google+ Followers