Tuesday, August 29, 2017

SET VITAMIN SHAKLEE FAVERET SEPANJANG ZAMAN

Kak Z bermula dengan Shaklee selepas bersalinkan kembar. Ambil SET MENYUSU sebab demand yang tinggi dan rasa tak cukup kuat dan selalu sangat penat. Tapi waktu tu on off je dengan Shaklee. Apa pun,  Alhamdulillah, Kembar menyusu badan sampai umur 1 tahun 11 bulan.

Waktu tu pregnantkan Aysar pula. Badan rasa letih selalu apa lagi nak menguruskan si kembar yang tengah 'naik' time tu. So kak Z nekad ambil SET HAMIL dan terus register ahli dengan mak Shaklee kak Z, mak bintang sambil-sambil tambah pendapatan. SET BERPANTANG & SET MENYUSU kak Z ambil jugak lepas bersalin. Beli sendiri dengan HARGA AHLI. Senang nak dapatkan sendiri.

Secara jujurnya, menjadi pengedar sah Shaklee banyak membantu kak Z untuk MEMBANTU orang lain. Rasa seronok bila customer dapat turunkan berat badan 6kg selepas ambil SET KURUS. Bersyukur bila customer dapat pam 7oz
selepas amalkan SET MENYUSU sedangkan sebelum tu hanya dapat pam 2 oz. Alhamdulillah.

Banyak ragam manusia yang kak Z jumpa selama jadi SID ni. Dan semua ni menjadikan kak Z seorang yang LEBIH SABAR daripada dulu.

Bermula dengan makan sendiri je set-set vitamin faveret tu. Tapi bila puas hati dengan kesan positifnya, barulah seronok nak kongsi info dengan orang lain kan. Barulah rasa nikmat menjual tu. 😁

#gempakbintang
#fantastic4
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati