Sunday, August 13, 2017

PETUA HILANGKAN KULIT TERBAKAR AKIBAT PANAS TERIK

Muka sunburn bila selalu sangat kena panas kan? Kadang-kadang sampai jauh sangat tona kulit dari warna sebenar.

Orang kata boleh guna TOMATO untuk kurangkan sunburn. Caranya belah dua tomato tu, lepas tu lumur je kat muka. Jadikan macam mask.

Bila dah kering, cuci la muka. Kalau amalkan dalam seminggu, insya Allah sunburn tu berkurangan.

Itu kalau guna bahan di dapur. Kak Z nak cadangkan juga Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser sebagai salah satu alternatif.

Pencuci muka ni berperanan sebagai mencerahkan kulit. Kalau pakai setiap hari, memang sunburn boleh kurang.

Di samping tu, jangan lupa juga makan Vitamin C dan Vitamin E untuk kesan yang lebih mabeles.

Sunburn pun cepat hilang, kulit pun lebih cantuj menarik tertarik gitu.

Kalau nak cuba, klik di bawah ;

http://kakzjualvitamin.wasap.my/

#gempakbintang
#fantastic4
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Azura

Bonjour & Welcome

Saya ibu kepada 3 orang putera dan seorang puteri. Menyertai Shaklee sejak tahun 2013 dan berada dalam rank Supervisor. Saya bersedia memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda..

Follow Azura

Paling diminati

Google+ Followers